Per 1 juni verdwijnt de Acceptgiro. De banken hebben besloten dan te stoppen met dit betaalmiddel omdat het gebruik ervan afneemt. Dit betekent dat alle banken (dus ook uw bank) na 1 juni geen Acceptgiro’s meer verwerken.
We hebben als goede doelen samen gewerkt aan een alternatief met de naam Mijn eenmalige gift. Vanaf 1 april zullen er geen nieuwe acceptgiro’s meer verspreid worden.
Vanaf dat moment gebruiken wij Mijn eenmalige gift om een bijdrage voor hulp aan kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden te vragen.
Meer informatie over Mijn eenmalige gift leest u op Goededoelen.nl
Hoe werkt Mijn eenmalige gift?
Heel eenvoudig. Vul Mijn eenmalige gift in op dezelfde manier als de Acceptgiro. Stuur deze dan niet aan de bank, maar naar ons in de bijgeleverde retourenvelop. U kunt Mijn eenmalige gift op twee manieren gebruiken:
-
1. Vult u de Acceptgiro nog in en stuurt u deze op aan uw bank?
- Dan kunt u Mijn eenmalige gift invullen en voortaan aan ons, in plaats van aan de bank opsturen.
-
2. Gebruikt u de Acceptgiro om de betaalinformatie over te nemen voor internetbankieren?
- Dan kunt u de informatie van Mijn eenmalige gift op dezelfde manier gebruiken als u gewend was met de Acceptgiro.
-
Heeft u nog vragen?
Heeft u nog vragen over Mijn eenmalige gift? Onze collega’s staan u graag te woord. U kunt contact opnemen via 0800 – 7 800 800 (gratis) of stuur een e-mail naar voorlichting@lilianefonds.nl. Of ga voor meer informatie naar Goededoelen.nl